§ 1
Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania płatności elektronicznych za pośrednictwem Serwisu Przelewy24 za skorzystanie z usług w TOMZA Tomasz Zawadzki
- Przedmiotem usługi jest szkolenie social media. Więcej informacji na: https://marketingsquad.pl
§ 2
Definicje
Określenia użyte w niniejszym regulaminie oznaczają:
- Odbiorca płatności – TOMZA Tomasz Zawadzki, ul. Długosza 21, 62-006 Gruszczyn, NIP 7772797284. Dane kontaktowe e-mail: kontakt@marketingsquad.pl.
- Płatnik/Uczestnik – osoba fizyczna mająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która dokonuje płatności na rzecz Odbiorcy płatności.
- Operator płatności – PayPro SA z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Pastelowej 8 (60-198), wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numerem NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 5 476 300,00 zł, w całości opłaconym oraz do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF IP24/2014.
- Serwis internetowy – serwis Przelewy24 pośredniczący w przekazywaniu płatności pomiędzy Odbiorcą płatności a Płatnikiem.
- Płatność – dokonywana przez Płatnika na rzecz Odbiorcy płatności z wykorzystaniem Serwisu.
§ 3
Płatności
- Odbiorcą płatności jest TOMZA Tomasz Zawadzki.
- Płatności za usługi odbywają się w formie online w przypadku rezerwacji danej usługi przez stronę internetową na podstawie przekierowania do bramki płatniczej. Klienci mogą skorzystać z płatności jednorazowych (płatność kartą, przelew lub płatność BLIK).
§ 4
Wymagania sprzętowe
- W celu prawidłowego korzystania ze Strony i innych oferowanych przez Usługodawcę usług konieczne jest spełnienie następujących warunków technicznych:
a. posiadanie dostępu do sieci Internet;
b. posiadanie przeglądarki internetowej umożliwiającej korzystanie ze strony;
c. posiadanie aktywnego konta e-mail. - Usługodawca nie gwarantuje niezakłóconego i wolnego od błędów dostępu do Strony. W szczególności dostęp do Strony może zostać ograniczony w związku z koniecznością przeprowadzenia jej napraw, konserwacji oraz nowych rozwiązań.
§ 5
Polityka reklamacji i zwrotów
- Reklamacje są możliwe na podstawie złożenia przez klienta reklamacji dot. całości lub części realizacji usługi, która to reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie, zgodnie z regulaminem, który każdy uczestnik akceptuje w wersji elektronicznej przed przystąpieniem do usługi. Jej złożenie jest możliwe drogą mailową pod adresem kontakt@marketingsquad.pl, a jej rozpatrzenie trwa 30 dni.
- Zwroty są możliwe na podstawie reklamacji klienta rozpatrywanej indywidualnie, zgodnie z regulaminem, który każdy uczestnik/klient podpisuje w wersji elektronicznej przed przystąpieniem do usługi, a jej rozpatrzenie trwa 14 dni.
- Rozwiązanie umowy jest możliwe na podstawie złożenia przez klienta pisemnego odstąpienia od umowy. Jej złożenie jest możliwe drogą mailową pod adresem kontakt@marketingsquad.pl, a jej rozpatrzenie trwa 14 dni.
§ 6
Polityka ochrony danych osobowych
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz jest niezbędnym warunkiem korzystania z usług TOMZA Tomasz Zawadzki. Informujemy, że każdemu Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§ 7
W zakresie nieregulowanym niniejszym Regulaminem zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa.