Szkolenie SOCIAL MEDIA MANAGER to autorski projekt trzech praktyków biznesu, którego celem jest wsparcie uczestników w osiągnieciu sukcesu online.
Skierowany jest do pracowników marketingu, właścicieli małych i większych firm, freelancerów, osób które chciałyby zbudować i spójną i skuteczną komunikację w social media dla swojej firmy, produktu, marki, wydarzenia.
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą:
swoją komunikację w social media.
Nie wybieraj tego szkolenia, jeśli nie potrzebujesz inspiracji do działań w social media oraz przykładów z życia, które działają. U nas będzie ich mnóstwo.
Prezentacja + Q&A + brainstorming.
Ponad 15 lat doświadczenia w sektorze digital, social media. Założył i rozwijał agencję Get More Social.
Przedsiębiorca z ponad 15-letnim doświadczeniem. Marketer. Doktor nauk o zarządzaniu i jakości.
Strateg marki, który najlepiej czuje się w obszarach wizerunku, komunikacji i marketingu out of the box.
Zdecydowanie tak, nie kopiujemy innych produktów szkoleniowych. Bazujemy na autorskim programie, który jest sumą wiedzy i doświadczenia prelegentów.
Tym razem stawiamy na bezpośrednią interakcję H2H. Spotykamy się w centrum szkoleniowym BusinessWell. Jednym z elementów szkolenia jest networking połączony z Q&A oraz burzą mózgów – taki moduł w wersji online byłby mniej efektywny.
Nie zwlekaj. To jedyne takie szkolenie w tym roku. Będziesz żałować jeśli nie skorzystasz.
Przedsiębiorca z ponad 15-letnim doświadczeniem. Marketer. Doktor nauk o zarządzaniu i jakości. Absolwent studiów Executive MBA. Prelegent spotkań branżowych. Wykładowca akademicki.
Naukowo związany głównie z Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu, gdzie obronił doktorat pt. „Wykorzystanie innowacji marketingowych w budowaniu przewagi konkurencyjnej stacji paliw w Polsce”. Prowadził zajęcia m.in. z podstaw marketingu, programów lojalnościowych, mediów społecznościowych i zarządzania sprzedażą. Członek PNTM (Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu).
W świecie biznesu prowadzi szereg działań marketingowych.
Strateg marki, który najlepiej czuje się w obszarach wizerunku, komunikacji i marketingu out of the box. Zajmował się sprzedażą, obsługą klienta premium, zarządzaniem zespołami, tworzeniem strategii komunikacji, kreowaniem, prowadzeniem i koordynacją wydarzeń, tworzeniem stron internetowych, tworzeniem kreatywnych projektów, strategią mediów społecznościowych, tworzeniem kampanii wizerunkowych, współpracą z influencerami, prowadzeniem bloga, budowaniem relacji z partnerami i mediami. Prowadził projekty dla takich marek jak Volvo, Volkswagen, Lexus, Wrigley Poland, PZU, BZ WBK (Santander Bank Polska), Eurocash.