Social Media Manager

Szkolenie SOCIAL MEDIA MANAGER to autorski projekt trzech praktyków biznesu, którego celem jest wsparcie uczestników w osiągnieciu sukcesu online.

Skierowany jest do pracowników marketingu, właścicieli małych i większych firm, freelancerów, osób które chciałyby zbudować i spójną i skuteczną komunikację w social media dla swojej firmy, produktu, marki, wydarzenia.

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą:

swoją komunikację w social media.

Szkolenie Social Media

EFEKT

Przyrost leadów
Partnerzy szkolenia

Dlaczego to szkolenie?

Kluczowe korzyści szkolenia

Skąd pomysł na szkolenie SOCIAL MEDIA MANAGER?

Cześć, miło nam, że tu jesteś!
 
Razem mamy ponad 30 lat doświadczenia w marketingu, sprzedaży i zarządzaniu. Za nami projekty dla takich marek jak Porsche, Volvo, RedBull czy Orlen. Nadszedł czas by połączyć siły i podzielić się wiedzą, którą zdobyliśmy wykładając na uczelniach, pracując dla agencji eventowych i marketingowych czy marek premium, prowadząc własne biznesy, by ułatwić drogę tym, którzy ją rozpoczynają lub czują się przytłoczeni nadmiarem informacji i potrzebują wsparcia w ułożeniu priorytetów i doborze narzędzi.
lat doświadczenia w social media (razem!)
0
topowych marek w portfolio
0 +
strategii komunikacji w Digitalu i Social Media
0 +

Uwaga!

Nie wybieraj tego szkolenia, jeśli nie potrzebujesz inspiracji do działań w social media oraz przykładów z życia, które działają. U nas będzie ich mnóstwo.

Co w programie szkolenia?

  1. Wprowadzenie do tematu i porcja bieżących danych na temat social media.
  2. Metodologia pracy, czyli zmiany w edge ranku, scoring i nie tylko.
  3. Strategia marki czyli patrzymy dokąd chcemy pójść.
  4. User Generated Content w organicznym i bezkosztowym budowaniu zasięgu.
  1. Co łączy aktorkę Grażynę Wolszczak z Drużyną Szpiku i podrożą do Szwecji.
  2. Pudelek w świecie sportu, czyli case study Copernicus Cup. Jak posiadać zaangażowaną społeczność przed i po evencie?
  3. Czy poprzez rodzaj zdjęć możemy wpływać na cenę produktu? Jak budować pozytywny wizerunek marki? Case badań nad Xawery Miodowy.
  1. Współpraca między marką a influencerem. Jak to wygląda od kuchni? Jak rozpocząć współpracę? Jak mierzyć efektywność?
  2. Jak rozkręcić social media? Czy video jest kluczem?
  1. Inspirujące przykłady pracy social media ninja.
  2. Narzędzia przydatne do pracy social media managera.
  3. Sztuczki w social media.
  4. O nawykach w marketingu.

Prezentacja + Q&A + brainstorming.

Prelegenci

Chris Kwacz

Ponad 15 lat doświadczenia w sektorze digital, social media. Założył i rozwijał agencję Get More Social.

dr Tomasz Zawadzki

Przedsiębiorca z ponad 15-letnim doświadczeniem. Marketer. Doktor nauk o zarządzaniu i jakości.

Grzegorz Urbański

Strateg marki, który najlepiej czuje się w obszarach wizerunku, komunikacji i marketingu out of the box.

Nie zwlekaj

Co w cenie?

Szkolenie Social Media Manager

799 zł   

Czy dowiem się na szkoleniu czegoś nowego?

Zdecydowanie tak, nie kopiujemy innych produktów szkoleniowych. Bazujemy na autorskim programie, który jest sumą wiedzy i doświadczenia prelegentów.

To w sumie dla kogo jest to szkolenie?
Naszym targetem są przedstawiciele small business oraz osoby zaczynające swoją przygodę na stanowisku social media manager.
Czy szkolenie będzie też w wersji online?

Tym razem stawiamy na bezpośrednią interakcję H2H. Spotykamy się w centrum szkoleniowym BusinessWell. Jednym z elementów szkolenia jest networking połączony z Q&A oraz burzą mózgów – taki moduł w wersji online byłby mniej efektywny.

Czy dostanę fakturę VAT?
Oczywiście. Fakturę VAT oraz certyfikat ukończenia w dniu szkolenia.

Zdecydowany/a?

Nie zwlekaj. To jedyne takie szkolenie w tym roku. Będziesz żałować jeśli nie skorzystasz.

Napisz do nas a zorganizujemy takie szkolenie dla Twojej grupy!

Chris Kwacz

Chris Kwacz

Ponad 15 lat doświadczenia w sektorze digital, social media. Współtworzył i kierował działem Social Media w Grupie Allegro. Założył i rozwijał agencję Get More Social. Współpracował przy rozwoju i tworzeniu całości strategii digital & social w firmach takich jak FIBARO czy VMR. Od kilku lat właściciel własnej Agencji Butikowej Digital & Social Media www.chriskwacz.com Wykładowca Nowego Marketingu oraz Komunikacji Social Media i Influencer Marketingu na Collegium Da Vinci w Poznaniu.
 
Oprócz digitalu pasjonat nowych technologii, gospodarki wodorowej, transfromacji do zero emisyjnych źródeł energii. Współtwórca i wspólnik w firmie Meet Hydrogen oraz MH.Energy zajmujących się wdrażaniem i koordynacją wprowadzania rozwiązań opartych o wodór dla całego sektora MŚP. Pasjonat biegania terenowego, aktywności i natury. Twórca i właściciel jednej z najpopularniejszych społeczności biegowych czyli ON THE MOVE.
dr Tomasz Zawadzki

dr Tomasz Zawadzki

Przedsiębiorca z ponad 15-letnim doświadczeniem. Marketer. Doktor nauk o zarządzaniu i jakości. Absolwent studiów Executive MBA. Prelegent spotkań branżowych. Wykładowca akademicki.

Naukowo związany głównie z Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu, gdzie obronił doktorat pt. „Wykorzystanie innowacji marketingowych w budowaniu przewagi konkurencyjnej stacji paliw w Polsce”. Prowadził zajęcia m.in. z podstaw marketingu, programów lojalnościowych, mediów społecznościowych i zarządzania sprzedażą. Członek PNTM (Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu).

W świecie biznesu prowadzi szereg działań marketingowych.

Grzegorz Urbański

Grzegorz Urbański

Strateg marki, który najlepiej czuje się w obszarach wizerunku, komunikacji i marketingu out of the box. Zajmował się sprzedażą, obsługą klienta premium, zarządzaniem zespołami, tworzeniem strategii komunikacji, kreowaniem, prowadzeniem i koordynacją wydarzeń, tworzeniem stron internetowych, tworzeniem kreatywnych projektów, strategią mediów społecznościowych, tworzeniem kampanii wizerunkowych, współpracą z influencerami, prowadzeniem bloga, budowaniem relacji z partnerami i mediami. Prowadził projekty dla takich marek jak Volvo, Volkswagen, Lexus, Wrigley Poland, PZU, BZ WBK (Santander Bank Polska), Eurocash.