Opis
Cześć, miło nam, że tu jesteś!
Razem mamy ponad 30 lat doświadczenia w marketingu, sprzedaży i zarządzaniu. Za nami projekty dla takich marek jak Porsche, Volvo czy Lotos. Nadszedł czas by połączyć siły i podzielić się wiedzą, którą zdobyliśmy wykładając na uczelniach, pracując dla agencji eventowych i marketingowych czy marek premium, prowadząc własne biznesy, by ułatwić drogę tym, którzy ją rozpoczynają lub czują się przytłoczeni nadmiarem informacji i potrzebują wsparcia w ułożeniu priorytetów i doborze narzędzi.
Kluczowe korzyści szkolenia
- Każda solidna konstrukcja wymaga mocnych fundamentów, znajdziesz je na szkoleniu w postaci statystyk i teorii, które się sprawdzają;
- Social media są w procesie ciągłej zmiany; przytoczymy najnowsze dane, trendy i ciekawostki;
- Jesteśmy praktykami marketingu, więc spodziewaj się sporej dawki case’ów, które zrealizowaliśmy;
- Mamy doświadczenie w działaniu, ale także w dzieleniu się wiedzą na szkoleniach, konferencjach i wykładach (m.in. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Collegium Da Vinci);
- Chętnie podzielimy się rozwiązaniami, które wypracowaliśmy przez lata praktyki w biznesie;
- Otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia SOCIAL MEDIA MANAGER;
- Szkolenie posiada akredytację PNTM czyli Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingowego;